Powered By Blogger

søndag den 28. august 2011

AFS-Camp


I fredags, efter skole, tog jeg på Afs-Orienterings camp i Elm. Det var en tog og bus tur på cirka 1time og 40minutter, igennem nået af det smukkeste landskab, jeg nogensinde har set! Da vi(mig og andre AFS students) kom til Elm tog op i bjergene med "cable car" og boede i hytte der.

Der var super skønt! Helt Ubeskrivelig! Et sted for jeg havde lyst til at bo. Så stille og så Friskt. På billedet er det mig med et af bjergene i baggrunden. Det blevet taget Søndag morgen.

Dagen før havde det sneet og regnet, og det gjorde luften så frisk og lækker, samtidig med at det gjorde sigtbarheden Super.

Vi havde det super skægt, både dag og nat. Fik kun sovet 8 timer i alt. Så jeg fik mig en stor morfar, da jeg kom hjem.

Det var meningen at the main "languages" skulle være Tysk og Engelsk, men det blev alt andet. Vi snakkede Portugisisk, Spansk, Kinesisk, Dansk, Finsk, Italiensk og selfølgelig Engelsk.

Men alt i alt så var det bare SUPER!! Ligsom fader havde sagt :)

Freundliche Grüsse
Emil Juhl

Ingen kommentarer:

Send en kommentar