Powered By Blogger

tirsdag den 23. august 2011

I aftes den 23 august, kom der lige pludselig en stor sort masse op over bjergene, og 5 minutter senere var den værste "lightning storm" jeg nogesinde har set over os. Det var pænt vildt!


De to billeder oven på, er der hvor jeg har badet den sidste uge, mens det har været så varmt. Disse billeder er taget samme da som det øverste.

Det her var ved indsejlingen til Rapperswill.

Det er her jeg står på toget om morgenen, når jeg skal skole.

Det her var morgenbordet om lørdagen efter jeg var kommet. I skulle have set det, om søndagen, det var endnu vildere!

Det her er min seng, på dagen jeg ankom.

Det var i supermarkede. De blå skilte betyder at det var dyrket i Schweiz. Det går de meget op i.
Det her var fra lufthavnen på vej mod Samstagern. Sehr Schön!

I lufthavnen var jeg ved at blive tilbage holdt da, jeg havde et "fake" patron i nøgleringen.

Det var i lufthavnen med søde AFS lea og Frederikke. og Andreas..


Håber i nyder billederne.

Freundliche Grüsse
Emil Juhl

Ingen kommentarer:

Send en kommentar