Powered By Blogger

lørdag den 20. august 2011

Masser af ost og varme



Igàr ankom jeg endelig til Schweiz! Mine vaertsforàldre stod i lufthavnen da vi havde fàet vores baggage, Vi körte gennem zürich ned til samstagern, og det var bare utrolig smukt!! Men lidt for varmt efter min smag.(33 grader).

Den samme dag, sà jeg Hans-Jörg's rejse bureau kontor i Richterwill og bagefter det meldte vi, mig ind i Schweiz. Ved 5 tiden var det blevet en lille smule köligere, sà vi tog "op og ned" for at bade i Die Hünter see.

Vi var ogsà ude at köbe ind, mig og min vaertsmor, hun spurgte mig om jeg kunne lide ost. Jeg sagde "ja" ogsà sagde hun at hun ville lave en "cheese dinner". Okay sagde jeg. Sà til aftens mad fik jeg 7-8 forskellige schweisiske oste, katoffler og en laekker dressing til aftensmad.

Jeg fik ogsà ost näste morgen...


Mine vaertsforäldre og bror er super söde. Og efter hvad de har fortalt vi skal lave, sà tror jeg det bliver et super àr.



Freundliche Grüsse

Emil Juhl







































1 kommentar:

  1. Det lyder rigtig fedt Emil!!! Ha' nu et dejligt år og nyd det. Vi ses

    SvarSlet