Powered By Blogger

onsdag den 2. november 2011

Die Schule

Hallo

Det er nu min anden uge i skolen, efter efterårs ferien og det er ret hårdt.
Det går bedre med at forstå, men det går stadig meget hurtigt. Mit tysk forbedre sig heller ikke så hurtigt, som det gjorde i starten og det skuffer mig en lille smule...
Men kammeratterne er stadig søde og vi bliver selvfølgelig bedre, og bedre venner.
Og så vil jeg gerne lige have lov til at sige, at jeg sidder ved siden af 2 skønne schweiziske piger.

"GOTTA ENJOY THE LITTLE THINGS"

Jeg har også for første gang lavet dansk mad for min familie. Det blev til en lægger omgang Skipperlabskovs, som de elskede. Næste gang bliver det til frikadeller, brun sovs, kartofler og rødkål. Så hvis der er nogle der har en speciel god opskrift, så må i gerne sende den til emilcooljuhl@gmail.com


Herzliche Grüsse
Emil Juhl

Ingen kommentarer:

Send en kommentar